Wednesday, February 6, 2013

4 Perkara Akan Gembirakan Suami Jika Isteri Lakukan Ketika Seks

Leave a Comment

Berikut adalah empat perkara yang boleh anda lakukan untuk gembirakan suami dan menaikkan semangatnya untuk menyetubuhi anda:

Perkara gembirakan suami 1: Sebut nama suami.
Ketika suami anda sedang menyetubuhi anda, anda pandang tepat pada matanya dan sebutkan namanya dalam keadaan terangsang. Perbuatan ini akan menggembirakan hatinya dan dia akan cuba sedaya upaya untuk memuaskan anda. Suami anda suka jika anda sebut namanya kerana ia merasakan dirinya penting bagi anda.
Perkara gembirakan suami 2: Mengerang.
Keluarkan bunyi erangan dan suara kepuasan ketika melakukan hubungan seks pasti akan menaikkan nafsu suami anda terhadap anda. Suami anda akan rasa sangat geram apabila mendengar suara erangan anda. Selain itu, dia akan rasa lebih yakin dan akan beri yang terbaik untuk memuaskan anda. Cubalah, anda pasti akan lihat bagaimana bersemangat suami anda menyetubuhi anda apabila mendengar erangan dari anda.
Perkara gembirakan suami 3: Raba dan peluk suami.
Alirkan perasaan cinta pada suami anda ketika melakukan hubungan seks. Pandang matanya apabila ada peluang. Raba dan peluk suami anda dengan penuh perasaan sayang. Apabila anda tunjukkan rasa kasih dan sayang pada suami anda, dia akan rasa gembira dan akan balas kasih sayang yang anda beri padanya.

Perkara gembirakan suami 4: Minta jangan berhenti.
Minta dan beri arahan pada suami anda seperti jangan berhenti, teruskan dan lain–lain akan menaikkan nafsu suami anda.
Keempat–empat perkara gembirakan suami di atas di lakukan untuk anda menggembirakan suami anda di ranjang. Apabila dia gembira, dia akan puaskan anda.

Suka Dengan Artikel Ini Sila Klik Share Di Bawah....

0 comments:

Post a Comment