Wednesday, February 6, 2013

10 Fakta Mengenai Orgasm Isteri

Leave a Comment

Orgasm bagi isteri adalah satu fasa dalam hubungan seksual yang isteri tersebut berasa puncak kenikmatan dan keseronokan apabila keseluruhan anggota seksual dan otot pelvis mengecut. Benyak perkara yang boleh dikatakan tentang orgasm isteri. Berikut ialah 10 fakta mengenai orgasm isteri.
1.Isteri mampu alami orgasm dengan hanya merangsang biji kelentitnya sahaja sama ada dia lakukannya sendiri atau dari suaminya.
2.Psikologi memainkan peranan penting pada isteri untuk dia orgasm. Isteri tidak membayangkan tubuh lelaki yang bogel untuk naikkan nafsu tetapi dia membayangkan bagaimana lelaki tersebut merangsang dia ketika melakukan hubungan seks. Jadi, permainan foreplay penting sebagai pembuka jalan untuk orgasm isteri.
3.Fantasi isteri adalah sangat berlainan dari lelaki kerana mereka pentingkan perasaan kasih sayang ketika melakukan hubungan seks. Mereka akan orgasm dengan hebatnya jika perasaan cinta menguasi hubungan seksnya.
4.Ketika bersetubuh, isteri akan cepat datang orgasm jika anda rangsang bahagian g-spotnya.
5.Isteri akan sentiasa berfikir ketika melakukan hubungan seks. Orgasm isteri akan berlaku apabila fikirannya memikirkan perkara tersebut.
6.Isteri akan cepat orgasm jika klitorisnya di rangsang hebat ketika persetubuhan berlangsung.
7.Isteri akan alami orgasm jika suaminya  melayan dia dengan penuh rasa sayang dan akan datang orgasm apabila pasangannya memancutkan air mani di dalam vaginanya.
8.Isteri akan cepat orgasm jika zakar yang masuk ke dalam vaginanya tegang dengan begitu keras dan mempunyai permukaan yang lembut.
9.Isteri suka untuk bermain cinta melalui ciuman dan sentuhan dengan pasangannya sehingga datang orgasm.
10.Isteri boleh datang orgasm secara automatik jika orang yang di sayanginya mengucapkan kata–kata cinta pada dirinya.
Diharap 10 fakta tentang orgasm isteri di atas dapat membantu sedikit-sebanyak para suami untuk memperbaiki persembahan di atas ranjang. Semoga perkahwinan anda kekal bahagia selamanya dengan menguasai ilmu tentang orgasm isteri ini.
Suka Dengan Artikel Ini Sila Klik Share Di Bawah....

0 comments:

Post a Comment