Tuesday, February 5, 2013

Memberi kepuasan yang maksima kepada pasangan sehingga tubuh menggeletar

Leave a Comment

Berikut adalah tujuh tip untuk pastikan isteri anda peroleh inzal yang hebat ketika bersetubuh sehingga tubuh badannya menggeletar menahan kesedapan:
Tips isteri inzal #1: Fizikal & mental.
Berikan keselesaan dari segi fizikal dan mental kepada isteri anda. Apabila isteri anda rasa dirinya selamat berada bawah jagaan anda, dia akan lebih bersemangat untuk adakan hubungan seks. Apabila mindanya rasa selesa untuk adakan hubungan seks, dia akan lebih senang untuk datang orgasm.
Tips isteri inzal #2: Foreplay yang lama.
Jangan pendekkan masa foreplay. Panjangkan permainan foreplay sehingga dia datang inzal. Kemudian di tengah–tengah persetubuhan, anda rangsang lagi isteri anda menerusi permainan foreplay sehingga dia datang inzal. Akhirnya nanti pada orgasm atau inzal yang terakhir, isteri anda pasti akan rasa kepuasan yang tidak terhingga.

Tips isteri inzal #3: Rangsang g-spot.
Rangsang bahagian g–spot isteri anda. Rangsangan yang konsisten akan memberi orgasm yang luar biasa pada isteri anda.
Tips isteri inzal #4: Fokus.
Siasat perkara yang isteri anda paling terangsang sekali dan fokus untuk memuaskan isteri anda berpandukan perkara tersebut.
Tips isteri inzal #5: Kelajuan berdayung.
Ketika berdayung, anda mulakan dengan perlahan. Kemudian, anda lajukan gerakan dan cuba bermain–main kelajuan. Isteri anda pasti tidak keruan dengan tindakan anda ini.
Tips isteri inzal #6: Guna tangan.
Gunakan tangan untuk menjelajahi badan isteri anda. Sentiasa gerakkan tangan anda untuk merangsang bahagian badan isteri anda.
Tips isteri inzal #7: Rangsang klitoris.
Rangsang klitoris isteri anda sehingga dia menjerit kepuasan.
Isteri anda akan menjerit kepuasan sehingga menggeletar dalam hubungan seks jika anda sudah pandai melakukan 7 teknik di atas. Walaupun kebanyakan suami sudah tahu, tetapi masih wajib diketahui.
Suka Artikel Ini Sila Klik Share Di Bawah Ini....

0 comments:

Post a Comment