Thursday, January 31, 2013

Tujuh Penyebab Masalah Cepat Pancut

Leave a Comment




Masalah cepat pancut antara gejala yang paling di takuti oleh lelaki. Sebagai panduan untuk anda, berikut adalah tujuh sebab kenapa masalah cepat pancut terjadi.

1.Keyakinan yang rendah


Keyakinan rendah suami untuk puaskan isterinya akan jadi penyebab dia alami masalah cepat pancut. Ini kerana dia akan ragu–ragu dalam tindakan dia untuk merangsang isterinya. Ragu–ragu hanya akan merosakkan hubungan seks.


2.Zakar yang terlalu sensitif 


Kepala zakar yang terlalu sensitif terhadap rangsangan juga akan jadi penyebab kepada masalah cepat pancut.


3.Tidak pandai bersetubuh


Lelaki yang tiada ilmu yang cukup untuk melakukan persetubuhan pasti akan alami masalah cepat pancut. Ini kerana, mereka  hanya ikut nafsu mereka sahaja tanpa memikirkan pasangan.


4.Kurangnya ilmu mengenai organ seksual  wanita 


Bagi lelaki yang terlalu fokus pada dua organ seksual utama wanita iaitu payudara dan vagina, mereka akan tewas awal kerana mereka rasakan sudah cukup untuk rangsang isteri mereka melalui rangsangan pada dua organ ini. Padahal organ seksual wanita adalah seluruh badan termasuklah pemikiran. Anda perlu rangsang semuanya untuk beri kepuasan pada isteri supaya dia datang inzal.


5.Tertekan


Perasaan tertekan menyebabkan anda ingin cepat tamatkan hubungan seks. Hasilnya, anda  akan datang inzal lebih cepat dari isteri.


6.Tidak cukup terangsang


Mereka yang terangsang secara fizikal dan emosi akan sabar untuk menikmati hubungan seks. 


7.Marah 


Perasaan marah pada pasangan akan menyebabkan anda terleka dari mengatur rangsangan yang sepatutnya.


Jika anda dapat elak dari tujuh penyebab di atas, anda pasti tidak akan alami masalah cepat pancut.


Ada satu lagi teknik 'hebat bagimana anda boleh mengelak dari masalah cepat pancut. Anda boleh download ebook percuma di sini.



Suka Artikel Ini Sila Klik Share Di Bawah Ini.....


0 comments:

Post a Comment