Friday, February 1, 2013

Tip untuk si suami memastikan isterinya alami orgasme terlebih dahulu darinya

Leave a Comment

Tip untuk si suami memastikan isterinya alami orgasme terlebih dahulu darinya
Hanya ada satu cara untuk memastikan isteri alami orgasme terlebih dahulu dari sang suami iaitu si suami perlu tahan lama dan menyerang si isteri supaya cepat orgasme. Oleh itu, artikel ini akan senaraikan tip yang boleh membuatkan si suami tahan lebih lama ketika melakukan hubungan seks.

Berikut adalah senarai tip yang si suami boleh amalkan untuk tahan lebih lama
  • Ketika mendayung isteri anda, anda selang selikan aktiviti dayungan anda dengan rehat untuk meredakan keinginan anda untuk memancutkan air mani anda.
  • Ketika anda rasa ingin memancutkan air mani, anda terus hentikan pemikiran anda berfikir perkara selain seks. Ketika ini, rasa ingin memancutkan air mani pasti akan hilang dan anda boleh mendayung lebih lama untuk memastikan isteri anda alami orgasme terlebih dahulu dari anda.
  • Kuatkan bahagian pinggang hingga ke lutut dengan aktiviti senaman. Kekuatan pada bahagian ini akan membuatkan anda tidak lenguh ketika melakukan hubungan seks. Lenguh adalah salah satu punca kenapa anda cepat pancut kerana anda ingin cepat habis.
  • Makan makanan atau minum mimunan yang boleh menguatkan tenaga batin anda. Minuman seperti tongkat ali dan sebagainya boleh beri anda tenaga tambahan ketika melakukan hubungan seks.
  • Pastikan zakar anda benar – benar keras sebelum bersetubuh kerana zakar yang keras akan memberi daya tahan yang lama pada anda. Zakar yang lembik akan menyebabkan anda rasa ingin cepat pancut.
  • Selang selikan posisi seks dengan memilih posisi seks yang boleh beri anda kelebihan. Contohnya posisi wanita di atas lelaki. Pada posisi ini, biji kelentit isteri anda akan di beri sentuhan dan dalam masa yang sama vagina mereka juga di rangsang. Secara tidak langsung, isteri anda akan alami orgasme dengan lebih cepat.
Adalah penting untuk seorang suami tahan lebih lama ketika melakukan hubungan seks kerana telah menjadi tanggungjawab seorang lelaki untuk memuaskan isterinya.Untuk tips yang lebih advance sila download ebook percuma di sini

Suka Artikel Ini Sila Klik Share Di Bawah Ini.....

0 comments:

Post a Comment